یکشنبه , 7 جولای 2024

معرفی سیستم همکاری در فروش نادی کالا | NadiKala.ir

نادی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که علاوه بر فروش مستقیم محصولات خود، برای افزایش فروش اقدام به راه اندازی بخش همکاری در فروش نموده است.

نحوه ثبت نام در سیستم همکاری در فروش نادی کالا

برای ثبت نام در در سیستم همکاری در فروش نادی کالا کافی است به صفحه مربوطه (اینجا) وارد شوید.

در صفحه ای که باز می شود ( مانند تصویر بالا) ، روی گزینه « ایجاد حساب جدید » کلیک کنید.

در صفحه ثبت نام، فرمی مانند صفحه زیر نمایش داده می شود که لازم است به دقت توسط شما تکمیل شود.

عضویت شما کامل شده و می توانید با استفاده از شماره تماس یا آدرس ایمیل و رمز تعیین شده توسط خودتان، وارد سیستم همکاری در فروش سایت شوید.

نحوه کار با سیستم همکاری در فروش نادی کالا

پس از ورود به بخش همکاری در فروش سایت، با منویی شبیه به تصویر زیر مواجه می شوید:

در ادامه به بیان توضیحاتی پیرامون هر یک از گزینه های موجود در تصویر بالا می دهیم:

داشبورد: صفحه اصلی که می توانید گزارشی از «سفارشات دو روز گذشته» ، «پورسانت معلق» و «موجودی کیف پول» به همراه «گروه همکاری شما» را مشاده کنید.

فروشگاه های من: از طریق این گزینه می توانید به فروشگاه هایی که ایجاد کرده اید دسترسی داشته باشید همچنین می توانید فروشگاه مورد نظر خود را به صورت زیردامنه (subdomain) یا دامنه مستقل ثبت کنید تا تمام محصولات نادی کالا در آن به نمایش در آید و در سود حاصل از بازاریابی شما و فروش محصولات سهیم باشید.

محصولات: از طریق این گزینه می توانید به فهرست محصولات سایت دسترسی پیدا کنید. در این فهرست قیمت محصول و کمیسیون بازاریابی هر محصول در یک جدول آمده است و لینک مخصوص به خود را می توانید از اینجا تهیه کنید تا با انتشار در شبکه های اجتماعی به تبلیغ محصول اقدام کنید. همچنین وزن هر محصول قید شده تا بتوانید در غرفه باسلام خود محصول را درج کنید.

سفارشات: با کلیک بر روی این گزینه می توانید به لیست سفارشات ثبت شده دسترسی پیدا کنید و وضعیت هر سفارش را مشاهده نمایید.

امور مالی: از طریق این گزینه می توانید درآمد خالص خود را که موجودی کیف پول شما است را مشاهده کنید و در صورت رسیدن درآمدتان به حد نصاب صدهزار تومان، درخواست واریز به حساب را ثبت کنید.

تبلیغ در شبکه های اجتماعی: همانطور که از نام این گزینه پیداست ، با استفاده از امکانات آماده شده توسط بخش نادی همکاری نادی کالا می توانید به تبلیغ محصولات در شبکه های اجتماعی اقدام کنید. در این قسمت یک ربات تلگرامی معرفی شده که با ورود به آن با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود ، فیلم و تصویر محصولات جهت انتشار در شبکه های اجتماعی را دریافت کنید.

تبلیغ در سایت ها: اگر سایت و یا وبلاگی دارید این گزینه برای شما کاربردی است و می توانید کدهای نمایش محصولات به صورت بنری، متنی، پست ثابت و… را دریافت کنید تا در سایت و یا وبلاگ شما به نمایش در بیاید.

آمار فروش: از طریق این گزینه می توانید آمار سفارشات خود را به تفکیک 30 روز اخیر و 12 ماه اخیر مشاهده کنید.

از دیگر گزینه های موجود پنل اختصاصی پیامک، بازاریابی و پشتیبانی هستند که پس از ثبت نام در سایت می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

اگر شما هم سیستم های همکاری در فروش را می شناسید خوشحال می شویم در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *